Anneler Günü’ne ‘3 nesil’ planı

Hürriyet Haber
02.05.2010 - 00:00 | Son Güncelleme:

ANNELER Günü ve öncesindeki 10 günlük süreçte satışlarının yüzde 450 arttığını görerek harekete geçtiklerini belirten Silk & Cashmere Yönetim Kurulu Başkanı Ayşen Zamanpur, “Son 4 sende yaptığımız istatistiksel çalışmadan Annler Günü döneminde diğer zamanlara kıyasla tam yüzde 450 artış tespit ettik. Mağazalarımıza anne, kız ve torun 3 nesil bir arada gelirler ve belli bir miktarın üzerinde alışveriş yaparlarsa onlara birer ipek eşarp hediye edeceğiz” dedi. 2010 yılında önce Bakü’de ardından Cezayir’de mağaza açan Silk & Cashmere, satış noktası sayısını 100’e çıkardı. iPhone’a giren ilk Türk markalardan biri olduklarını belirten Zamanpur, şunları söyledi: “Türkiye’de direkt uygulaması olan hazır giyim Türk markası şu ana kadar yok ya da henüz uygulaması çıkmadı. Uygulamanın içeriğinde koleksiyonumuz, kampanyalarımız ve bizden haberler olacak. Bu uygulamalari iPhone kullanıcıları Apple Store’daki Life Style mönüsünden seçerek ekranlarına indirecekler. Tüm dünyada iPhone kullanıcıları markamızla ilgili bilgilere anında ulaşıp, beğendikleri bir ürünü satın alabilecekler.”İnternetten on-line satışa 1996-1998 döneminde henüz internet bu kadar yaygın değilken başlayan Silk & Cashmere’in o dönem iyi satış yaptığını, Amerika, İngiltere ve Fransa’dan siparişler aldığını anımsatan Zamanpur, “Ancak güvenlik seviyesi çok iyi olmadığından on-line satışları durdurmuştuk. 2006’da da tekrar başladık. Gayet iyi gidiyor. Kendi sitemiz dışında 8 ayrı sitede ürünlerimizi satıyoruz. Yurtdışından çok sipariş geliyor. Yakında ABD’ye açılacağız” dedi.

 

Etiketler:


EN ÇOK OKUNAN HABERLER

    Sayfa Başı