Sağlık turizmi ile markalaşma

Güncelleme Tarihi:

Sağlık turizmi ile markalaşma
Oluşturulma Tarihi: Mart 26, 2015 01:17

Ankara Sanayici ve İşadamları Derneği (ASİAD) Başkanı Barış Aydın, Ankara’nın bir sanayi kenti olduğunu ancak kentin turizm potansiyelini de artırarak ‘marka kent’ olma yolunda hız kazanması gerektiğini söyledi.

Haberin Devamı

Ankara’nın markalaşma stratejisini somutlaştırmaya ihtiyacı bulunduğunu belirten Aydın, “Merkezi yönetim öncülüğünde yerel yönetimler, özel sektör temsilcileri, STK’lar, üniversiteler ve ilgili tüm kesimler bir araya gelerek; işbirliği yapmalıdır” dedi. Ankara’nın markalaşma stratejisi ekseninin ortak akılla belirlenmesi gerektiğini ifade eden Aydın, bu konuda ‘turizm’ olgusunun, özellikle de sağlık turizminin öne çıkan bir alan olduğunu vurguladı. Aydın, dünyada ‘medikal, termal ve ileri yaş’ şeklinde üç dal halinde gelişen sağlık turizminde Ankara’nın önemli bir potansiyele sahip olduğuna dikkat çekerek; Ayaş, Beypazarı, Çamlıdere, Çubuk, Güdül, Haymana, Kazan, Kızılcahamam ve Polatlı ilçelerinin termal kaynaklar bakımından son derece zengin olduğunu belirtti.

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!