Tüketici en fazla bankalardan şikayetçi

Güncelleme Tarihi:

Tüketici en fazla bankalardan şikayetçi
Oluşturulma Tarihi: Aralık 29, 2012 00:00

Tüketici Hakları Derneği (THD) Genel Başkanı Turhan Çakar, tüketicilerin 2012’de en fazla bankaların uygulamalardan şikayet ettiğini söyledi.

Haberin Devamı

THD’ye ve Tüketici Sorunları Hakem Heyeti’ne yapılan şikayetlerden elde edilen bilgilere göre 2012 yılında yaşanıp 2013 yılına devreden sorunları 10 temel başlık altında toplayan bir çalışma yaptıklarını anlatan Çakar, şunları kaydetti:
“Tüketiciler 2012 yılında en fazla bankaların uygulamalardan şikayetçi. İkinci sırada, yüksek dolaylı vergiler ve gelir dağılımındaki adaletsizlik yer alıyor. Daha sonra tüketiciler sırasıyla şu sorunlardan şikayetçi; yüksek enerji fiyatları, düşük satın alma gücü, temel mal ve hizmetlere erişimdeki yetersizlikler, GDO’lu ürün ithalatı ve tüketimi, güvensiz ve sağlıksız gıdaların üretimi, pazarlanması ve tüketimi, ayıplı mal ve hizmetler, sağlıksız içme suyu, baz istasyonları ve elektro manyetik kirlilik, trafik kazaları, elektrik, doğalgaz ve su sayaçlarında yaşanan tüketici mağduriyetleri.”

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!