GÜNDEM
SPORARENA
YAZARLAR
EKONOMİ

Uygulamada okumaya devam et.

'Perakendenin dijital dönüşümüne globalde liderlik etmek istiyoruz'

DeFacto’nun akıllı mağaza konsepti Ukrayna’daki Perakende Zirvesi’nde dikkat çekti. Zirve kapsamında düzenlenen ‘Perakende Sektörü İçin Teknoloji’ başlıklı panelde sunum yapan DeFacto Operasyon ve Genişlemeden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Serdar Ersoy, “Akıllı mağaza uygulamasıyla hem Türkiye’de hem dünyada perakende mağazacılığının dijital dönüşümüne liderlik etmek istiyoruz” dedi.

Hürriyet Haber

Dünya perakende sektörünün temsilcileri Ukrayna'nın başkenti Kiev'de bu yıl yedincisi düzenlenen Perakende ve İş Geliştirme İş Zirvesi’nde bir araya geldi. DeFacto Operasyon ve Genişlemeden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Serdar Ersoy, zirve kapsamında düzenlenen ‘Perakende Sektörü İçin Teknoloji’ başlıklı panelde bir konuşma yaparak şirketin son dönemde hayata geçirdiği akıllı mağaza konseptiyle ilgili bilgiler paylaştı. 

DeFacto Operasyon ve Genişlemeden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı (COO) Serdar Ersoy, burada yaptığı konuşmada, “Geleceğin teknolojilerini, trendlerini inceliyoruz ve yakından takip ediyoruz. 2025 yılından sonra dünyanın dijitalleşmeden bugünkünden çok daha fazla etkilenmesi bekleniyor. Bu doğrultuda hem Türkiye’de hem de yurtdışında büyümemizi sürdürmek istiyoruz” dedi. 

Ersoy, sözlerine şöyle devam etti: “Avrupa pazarındaki projeleri yakından takip ediyoruz. Sadece fiziksel mağazalar için değil, Kiev dahil turist potansiyeli yüksek Avrupa şehirlerinde flagship mağazalar açarak online kanalda da büyümek istiyoruz. Bu hedeflerimizi organik ve inorganik yollarla gerçekleştirmeyi planlıyoruz. Genç bir markayız ve daha çok büyüme potansiyelimiz var. Dolayısıyla tüm pazarlara artık sadece offline mağazalar olarak değil, online mağazalar olarak da bakıyoruz. Bununla beraber yeni geliştirdiğimiz bir format olan E-store var. Offline ile online mağazacılığı tek bir platformda topluyor. Müşteriler fiziksel mağaza deneyimi yaşarken online alışveriş yapıyorlar. Önümüzdeki dönemlerde bu yeni kanalımızla da genişleme faaliyetlerine devam edeceğiz.” 

Akıllı mağazadaki alışveriş süreci dijital altyapıyla sağlanıyor

E-ticaretin çok büyük bir potansiyeli olduğunun altını çizen Ersoy, “Bu yönde ciddi yatırımlarımız var. Perakende ve hazır giyim sektörünün dijitalleşmesine öncülük etme hedefiyle eylül ayında İstanbul’da ilk akıllı mağazamızı hizmete açtık. Böylece Türkiye’de bir ilki gerçekleştirdik. DeFacto Akıllı Mağaza’da tüm alışveriş süreci tamamen dijital altyapı ile sağlanıyor. Dijital nesillerin tercihlerine uygun online ve offline kanalların birbirine entegre olduğu bir alışveriş deneyimi yaşatıyoruz. Türkiye’de geliştirdiğimiz DeFacto Akıllı Mağaza konseptiyle dünya genelinde mağazalar açmak istiyoruz. Böylece hem mağazalarımızın dijital dönüşümünü sağlamış olacağız, hem de yeni teknolojileri test etme imkânı bulacağız. Bu sayede büyük bir dijital ekosisteme imza atmış olacağız. Hem Türkiye’de hem dünyada perakende mağazacılığı alanında dijital dönüşüme liderlik etmek istiyoruz” diye konuştu.

BUNLARI DA BEĞENEBİLİRSİNİZ

Hafta sonu tatilleri ile yıl boyu seyahat etmenin 4 ipucu!
Kurutma makinesinin size sağlayacağı birbirinden değerli 4 fayda
43 yıl önce yanan ateş İstanbul’da yeniden alevleniyor!
Evinizde kolayca uygulayabileceğiniz birbirinden tarz boyama teknikleri
Ev yaşamı baştan aşağı değişecek

SON DAKİKA HABERLER

  1. ABD "deneysel uzay uçağı" projesini rafa kaldırdı
  2. 'Dijital Çağda Türkiye’nin Yetenek Dönüşümü' raporu yayınlandı
  3. Yazılım test uzmanı adaylarına Türkçe kaynak müjdesi
  4. Tinder'a panik butonu geliyor
  5. Hibrit bilişim modellerinin artışı dikkat çekiyor
  6. Bir oyun yazarının yaşam öyküsü kitap oldu
  7. Google CEO'sundan önemli uyarı: Kontrol edilmeli
  8. App Store'da yer alan kullanışlı uygulamalar
  9. Visa, o mağazalarda temassız ödeme noktalarını devreye aldı
  10. 'e-ticaret sektörünü büyütecek yenilikçi uygulamalara ihtiyaç var'