Amasya’da ‘Çağrı Merkezi’ ile 450 kişiye iş imkânı

Hürriyet Haber
22.06.2013 - 00:00 | Son Güncelleme:

TÜRK Telekom Grup şirketi ve çağrı merkezi sektörünün liderlerinden AssisTT’in 17. lokasyonu ile Türk Telekom Amasya İl Müdürlüğü’nün yenilenen binası açıldı.

Toplam 261 masa kapasitesine sahip AssisTT Amasya Çağrı Merkezi’nde ilk etapta 145 kişiye istihdam sağlayacak. Yıl sonuna kadar bu rakamı 450’ye ulaşacak. Açılışta konuşan Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Binali Yıldırım, “Bilişim denilen yenilik sadece insanların işini kolaylaştırmakla kalmıyor, aynı zamanda işsizliğe de çare buluyor. Bugün burada açılışını yaptığımız çağrı merkezi de bilişim teknolojilerinin bir ürünü” dedi.

İSTİHDAM DEPOSU

Yıldırım, dünyanın artık bilişim çağını yaşadığını belirterek, şöyle konuştu: “Bizler de dünyadaki gelişmelerden geri kalmamak için çalışıyoruz. Bu bilişim denilen yenilik sadece insanların işini kolaylaştırmakla kalmıyor, aynı zamanda işsizliğe de çare buluyor. Bugün burada açılışını yaptığımız çağrı merkezi de bilişim teknolojilerinin bir ürünü. Tam bir istihdam deposu.” Türk Telekom CEO’su Tahsin Yılmaz da yaptığı konuşmada, hızla dijitalleşen dünyada Türkiye’nin bölgesinde ve dünyada iletişim merkezi konumunu güçlendireceği bir gelecek için çalıştıklarını belirterek, “Bu dönüşümü desteklemek için hedefimizi sürdürülebilir yatırım ve teknoloji eko-sistemi olarak belirledik” dedi. Yılmaz, sözlerini şöyle sürdürdü:
“Bu amaçla Türk Telekom olarak son 7 yılda yaptığımız konsolide yatırım miktarı 13 milyar TL’yi aştı. 2013 yılının ilk çeyreğinde ise altyapı çalışmalarını sürdürerek 254 milyon TL konsolide yatırım gerçekleştirdik.”
Etiketler:


EN ÇOK OKUNANLAR

    Sayfa Başı