ADANA HABERLERİ

Amaç; Müşteri Memnuniyeti

IHA
13.08.2015 - 10:20Son Güncelleme :

KURULDUĞUNDAN BU YANA GEÇEN 40 YILA YAKIN BİR SÜRE İÇİNDE GERÇEKLEŞTİRDİĞİ İLKLERLE MOBİLYA VE YATAK SEKTÖRÜNÜN TAKİP EDİLEN FİRMASI OLAN YAĞMUR MOBİLYA, MÜŞTERİLERİNE VERDİĞİ ÜSTÜN HİZMET KALİTESİNİ "MÜKEMMEL" BOYUTLARA TAŞIMAK AMACIYLA EĞİTİM ÇALIŞMALARINI SÜRDÜRÜYOR.

IHA

Yağmur Mobilya, müşterilerine verdiği hizmet kalitesini “mükemmel” boyutlara taşımak amacıyla eğitim çalışmalarını sürdürüyor.
Bu amaçla sevkiyat ve teknik servis ekibi “Mükemmel Müşteri Deneyimi Yaşatma Programı” adı altında bir eğitim aldı. Yağmur Mobilya’nın Perakende Mağazalar Koordinatörü Kadir Korhan Hınçal, “Amacımız şimdiye kadar yaptığımız gibi firmamızın sadece üretim ve satışta değil, satış sonrası hizmetlerde de sektördeki öncü konumunu sürdürmektir” dedi.
YAĞMUR AKADEMİ KURULDU
Kanepeden modüler mobilya takımlarına, oturma gruplarından yatak, baza ve başlıklara kadar kendine özgü tasarımların 40’dan fazla ülkeye ihraç eden Yağmur Mobilya’nın Perakende Mağazalar Koordinatörü Kadir Korhan Hınçal, Karya Yönetim Danışmanlığı ile birlikte sürdürülen eğitim programı hakkında bilgi verdi.
“Mükemmel Müşteri Deneyimi Yaşatma Programı” başlıklı eğitim çalışmasına sevkiyat ve teknik servis ekiplerinin katıldığını belirten Hınçal, programın Yağmur Akademi bünyesinde sürdürüldüğünü kaydetti. Akademi’de, Yağmur Mobilya’nın üretimden satış ve pazarlamaya kadar olan tüm bölümlerinde görev alan personelin, daha nitelikli hizmet vermelerini sağlayacak programların sürdürüleceğini anlatan Korhan Hınçal şöyle dedi:
“Kurduğumuz Yağmur Akademi, personelimizin bir yandan kişisel gelişimlerini güçlendirmesine vesile olurken diğer yandan da hedefimiz olan mükemmel müşteri memnuniyetini gerçekleştirmeye yönelik olacaktır. Kurulduğu günden bu yana geçen yaklaşık 40 yıllık süre içinde sektörde daima ilklerin ve yeniliklerin tasarlayıcısı, üreticisi olan ve bu yönüyle örnek alınan Yağmur Mobilya’nın bu özelliğini sürekli kılmak istiyoruz.“
Yağmur Mobilya Perakende Mağazalar Koordinatörü Kadir Korhan Hınçal, verilen programın çok yararlı ve verimli geçtiğini de kaydetti. Uzmanlar tarafından müşteri memnuniyetinde mükemmeli yakalamanın sırlarının anlatıldığı eğitim sonrası katılımcılar birlikte anı fotoğrafı çektirdi.

Etiketler:

Yasal Bilgilendirme

Adana haberleri Hürriyet yerel haberler sayfasında. Haber ajanslarının Adana ilinden Amaç; Müşteri Memnuniyeti hakkında ilettiği tüm haberler hurriyet.com.tr farkı ile sizlere ulaştırılıyor. Bu haber ilk olarak 13 Ağustos 2015 tarihinde saat 10 20’de yayınlandı. Son dakika gelişmesi oldukça Amaç; Müşteri Memnuniyeti haberi güncellenecektir.

ADANA NAMAZ VAKİTLERİ

16 Aralık 2017, Cumartesi
  • İmsak
    05:56
  • Guneş
    07:39
  • Öğle
    12:45
  • İkindi
    15:16
  • Akşam
    17:31
  • Yatsı
    19:02
Sayfa Başı