Altınyıldız, 4 milyon dolara NetWork'ü yarattı

Güncelleme Tarihi:

Altınyıldız, 4 milyon dolara NetWorkü yarattı
Oluşturulma Tarihi: Eylül 18, 1999 00:00

Haberin Devamı

Altınyıldız, 4 milyon dolar harcayarak, ‘‘NetWork’’ adıyla yeni bir marka yarattı. Altınyıldız, NetWork ile yılda 10 milyon dolarlık ihracat hedefliyor.

GÜMRÜK Birliği'nden sonra yabancı konfeksiyon markalarının Türkiye pazarında paylarını büyütmesi, Altınyıldız'a yeni marka yarattırdı. Altınyıldız'ın yeni konfeksiyon markası NetWork'ün tanıtım toplantısında konuşan Genel Müdür Mehmet Hotiç, 4 milyon dolarlık yeni marka yatırımı ile yılda 10 milyon doların üzerinde bir ihracat hedeflediklerini söyledi.

Hotiç, ‘‘Sektörde tekstilden konfeksiyona dikey yapılanma gerçekten cesaret işidir. Gurubumuzdaki hedefimiz, halen üçte bir olan konfeksiyon ve mağazacılık payını 2001'de yüzde 50'ye yükseltmeyi amaçlıyoruz’’ dedi.

Yabancı markaların Türkiye konfeksiyon pazarında paylarını büyütmeye başladıklarına dikkati çeken Hotiç, pazardaki rekabeti şöyle anlattı:

‘‘NetWork ile konfeksiyondaki pazar payımızı korumaya çalışacağız. NetWork'un rekabet ile gruptaki diğer Beymen ve Altınyıldız markalarını da geliştireceğine inanıyoruz. 2000 yılı kadını Londra'da da İstanbul'da da aynı şeyleri hissediyor ve benzer şeylere sahip. NetWork herşeyiyle küresel bir marka olmakzorundadır. NetWork koleksiyonlarının farklı renklerde parça parça satılabilmesi, tüketiciye kendi kreasyonunu çok seçenekli olarak belirleme olanağı sunmaktadır. Bu özellik Türkiye pazarındaki rakiplerimize karşı bize rekabet üstlüğü kazandıracaktır.’’



Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!