Gündem Haberleri

    ’Alo Servis’ ve ’Uzun Saatler’ ödül getirdi

    Hürriyet Haber
    15.07.2007 - 00:00 | Son Güncelleme:

    Uluslararası hızlı restoran zinciri McDonald’s’ın her yıl dünya çapında çalışanlarının yüzde 1’ine verdiği ’Başkanlık Ödülü’nün ikisi bu yıl Türkiye’ye geldi.

    Dünya çapında yaklaşık 1.6 milyon McDonald’s çalışanı için son derece prestijli bir ödül olarak görülen ’2006 Başkanlık Ödülü’ne layık görülenler arasında bu yıl iki Türk, McDonald’s Türkiye Operasyon Direktörü Hakan Serim ile Operasyon Müdürü Muzaffer Seyranlı da yer aldı. Ödüller, Şikago’da düzenlenen görkemli bir tören ile sahiplerini buldu.

    ÖDÜL YENİ PROJELERE: Operasyon Direktörü Hakan Serim, Türkiye’deki McDonald’s operasyonunda gerçekleştirilen yeni yapılanma ve buna bağlı olarak şirketin satış ve kárlılığında sağlanan artıştaki kilit rolü nedeniyle ödüle layık görüldü. Hakan Serim, belirli McDonald’s restoranlarının sabah saat 02.00 ye kadar, bazı restoranların ise 24 saat hizmet vermesini sağlayan ’Uzun Saatler’ ve ’Tatlı Kartları ve Özel Tatlı İkram Ekibi’ projelerini hayata geçirerek şirketin satışlarında önemli artışlar sağladı.

    SATIŞI 1.5 MİLYON DOLAR ARTIRDI: Hakan Serim, "Sadece uzun saatler uygulaması ile satışlarımızda 1 milyon dolara yakın bir artış sağladık. Restoranlarımızda lobilerde görevlendirdiğimiz özel ekip üyelerimizin müşterilere tatlı menülerini göstererek sipariş almaları ve siparişlerini masalarına servis etmeleri sayesinde de 500 bin dolara yakın satış artışı sağladık" dedi

    ALO SERVİS ÖDÜL GETİRDİ: Türkiye McDonald’s’a ikinci Başkanlık Ödülü’nü getiren kişi ise, 2003 yılında Türkiye’de faaliyete geçen ’McDonald’s Alo Servis Projesi’nin liderliğini yürüten Operasyon Müdürü Muzaffer Seyranlı. Alo Servis Projesi’nin uygulanmaya başladığı ilk günden itibaren son derece büyük bir başarı sağladığını belirten Seyranlı, "Sistem o kadar mükemmel kuruldu ve şirkete o kadar önemli katkılar sağladı ki, bölgemiz içinde bulunan bir çok ülke, Türkiye’ye gelerek sistemi yakından incelemeye başladı" dedi.

    Bir günde 5 bin müşteri ’alo’ diyor

    ALO Servis Operasyon Müdürü Muzaffer Seyranlı, sisteme kayıtlı 415 bin müşteri olduğunu belirterek, şunları söyledi: "Şu anda 32 restoranımızda Alo Servis hizmeti veriyor ve günde yaklaşık 5 bin müşteriye hizmet ulaştırıyoruz. 200 motorluk filomuz ve 250 kişilik sürücü kadromuz ile müşterilerimize 20 dakika içinde ulaşıyoruz."
    Etiketler:
    

    EN ÇOK OKUNAN HABERLER

      Sayfa Başı