TRABZON HABERLERİ

Alo 181 Çağrı Merkezi Mükemmel Hizmet İçin Eğitime Devam Ediyor

IHA
22 Ekim 2015 - 11:48Son Güncelleme : 22 Ekim 2015 - 11:49

ALO 181 ÇAĞRI MERKEZİ'NİN DAHA İYİ HİZMET VERMESİ İÇİN EĞİTİM ÇALIŞMALARI DEVAM EDİYOR

IHA

Çevre ve Şehircilik Bakanlığı’nın 2013 yılında kurduğu çevre, Kentsel Dönüşüm ve Tapu Kadastro konularında vatandaşlara hizmet veren hattı olan Alo 181 Çağrı Merkezi’nde eğitim faaliyetlerine devam ediliyor.
Trabzon’da Çevre ve Şehircilik İl Müdürlüğü binasında gerçekleştirilen eğitime Çevre ve Şehircilik Bakanlığı Strateji Geliştirme Başkanı Sadi Kızık, Stratejik Yönetim ve Planlama Daire Başkanı M. Bülent Üncü, İç Kontrol Dairesi Başkanı Nurettin Yıldız, Trabzon Çevre ve Şehircilik İl Müdürü Ali Vedat Çiftçi, il müdürlüğü ve Alo 181 çalışanları katıldı.
Eğitimde konuşan Çevre ve Şehircilik Bakanlığı Strateji Geliştirme Başkanı Sadi Kızık, 2013 yılından bu yana hizmet veren çağrı merkezinin bu süre zarfında ciddi yol aldığını vurgu yaparak ‘’Özellikle son yıllarda kamu hizmetlerinde zaman ve mekan kavramları çok değişti. Nedir zaman kavramındaki değişiklik memur mesaisine bağlı kalmaksızın 7/24 hizmet verecek mekanizmalar kamuda çalışıldı. Belediyelerde mavi masa, beyaz masa uygulamaları, yine kamuda çağrı merkezi hizmetleri ile vatandaşlarımızın yeni beklentilerini gidermeye çalışıyoruz. Mekan kavramı dediğimizde ise İl Müdürlüğü olur Bakanlık olur bunların haricinde vatandaşın web tabanlı olarak kamu hizmetlerine ulaşılması için bizler hizmet üretmek durumundayız çünkü vatandaşın beklentisi bu yönde. 2013 yılından bu yana çağrı merkezimiz hizmet vermekte bu süreçte epey bir yol katettiğimizi düşünüyoruz. 1 yıldır da Ankara’daki Tapu ve Kadastro Çağrı Merkezi hizmete alındı. Dolayısıyla Trabzon’daki ve Ankara’daki çağrı merkezlerimiz uyum içinde hizmet vermektedir. Ankara ağırlıklı olarak Tapu ve Kadastro çağrı merkezi olarak, Trabzon’da çevre ve şehircilik çağrı merkezi olarak tasarlandı; ama entegrasyonu daha iyi sağlamak adına tapu randevularını da Trabzon’a dahil ettik’’ dedi.
Trabzon Çevre ve Şehircilik İl Müdürü Ali Vedat Çiftçi de yaptığı açıklamada, İl Müdürlüğü’nün planlaması ve çağrı merkezi çalışanlarının da katılımıyla Trabzon’da 11 bin öğrenciye çevre bilinci aşılandığını kaydetti.

Etiketler:

Yasal Bilgilendirme

Trabzon haberleri Hürriyet yerel haberler sayfasında. Haber ajanslarının Trabzon ilinden Alo 181 Çağrı Merkezi Mükemmel Hizmet İçin Eğitime Devam Ediyor hakkında ilettiği tüm haberler hurriyet.com.tr farkı ile sizlere ulaştırılıyor. Bu haber ilk olarak 22 Ekim 2015 tarihinde saat 11 48’de yayınlandı. Son dakika gelişmesi oldukça Alo 181 Çağrı Merkezi Mükemmel Hizmet İçin Eğitime Devam Ediyor haberi güncellenecektir.

    TRABZON NAMAZ VAKİTLERİ
    23 Ağustos 2017, Çarşamba
    • İmsak
      03:40
    • Guneş
      05:31
    • Öğle
      12:35
    • İkindi
      16:21
    • Akşam
      19:17
    • Yatsı
      20:53
    Diğer iller için Namaz Vakitleri »
    Sayfa Başı