Alışverişte 2004’ün en ‘şık’ları YKM ve Atakule

Hürriyet Haber
23.03.2005 - 01:57 | Son Güncelleme:

Birleşmiş Markalar Derneği (BMD) tarafından bu yıl ikincisi düzenlenen ‘Alışveriş Merkezleri ve Mağazalar Yılbaşı Tasarım Yarışması’nda, YKM ‘en şık mağaza’, Atakule Alışveriş Merkezi ise ‘en şık alışveriş merkezi’ seçildi.

Amacı alışveriş merkezleri ve perakende sektöründeki mağazaların vitrin tasarımı ve iç mekan düzenlemelerini gerçekleştiren tasarımcıları teşvik etmek olan ve Hürriyet’in işbirliğiyle gerçekleştirilen tasarım yarışması sonuçlandı. Tüm Türkiye’den 15 alışveriş merkezi ve 120 mağazanın katıldığı yarışmanın kazananları İş Sanat Kültür Merkezi’nde gerçekleştirilen törenle ödüllerini aldı.

KİMLER KAZANDI:

Yarışmanın alışveriş merkezi kategorisinde 1’incilik ödülü Atakule Alışveriş Merkezi’ndeki tasarımla Erdal Kural ve Siyami Bilal’in olurken, 2’ncilik ödülü Zafer Plaza Alışveriş ve Yaşam Merkezi’ndeki tasarımla Feyza Acar ve Metin Kayış’ın, 3’üncülük ödülü ise Agora Alışveriş Merkezi’ndeki tasarımla Rüştü Yavuz’un oldu. Bu kategoride ayrıca, Kule Çarşı ve Olivium Alışveriş Merkezi de ‘Jüri Özendirme Ödülü’ne layık görüldü. Mağaza kategorisinde ise, 1’ncilik ödülü YKM tasarımıyla Mine Merkit’e, 2’ncilik ödülü Mudo tasarımıyla Sandra Aslanoğlu’na, 3’üncülik ödülü de Boyner Büyük Mağazacılık tasarımıyla Mine Erkan’a verildi.

FİRMA VE TASARIMCI İŞBİRLİĞİ:

BMD Başkanı Saruhan Tan, perakende sektöründe bu ve benzeri yarışmalarla rekabetin arttığını söyleyerek, firmalarla tasarımcıların işbirliğinden ortaya çıkan güzel yapıtların tüketiciler için alışverişin zevkli geçmesini sağlayacağına işaret etti.
Etiketler:


EN ÇOK OKUNAN HABERLER

    Sayfa Başı