Albaraka Türk yeni logoya 6 milyon dolarla geçti

Hürriyet Haber
19 Kasım 2009 - 00:00Son Güncelleme : 19 Kasım 2009 - 01:09

ALBARAKA Türk’ün bünyesinde yer aldığı Albaraka Banking Group (ABG) faaliyet gösterdiği 3 kıtada 12 ülkede logo değişimi ve marka vizyonu için 40 milyon dolar harcadı.

Türkiye için bu yenilenmenin maliyeti ise 6 milyon dolar oldu. ‘Tek misyon, tek vizyon, tek kimlik’ hedefi doğrultusunda tüm banka ve temsilciliklerini tek logo altında birleştirme kararı alan Albaraka bu şekilde daha güçlü bir marka algısı oluşturmayı hedefliyor. Albaraka Türk Genel müdürü Fahrettin Yahşi, “2010’da yüzde 20’nin üzerinde büyüme hedefliyoruz. 2010’dan itibaren her yıl 20 yeni şube açarak büyüyeceğiz. Önümüzdeki dönemlerde yüzde 15’in üzerinde, yüzde 20’ler civarında özkaynak kârlılığı bekliyoruz. Şu anda 100 şubeye sahibiz. Her yıl açacağımız 20 yeni şube ile birlikte 5 yıllık süreçte 175-200 şubeye ulaşmayı planlıyoruz” dedi. Bu arada şirketin 9 aylık bilançosuna bakılınca, net kârlılıkta yüzde 10’luk bir düşüş görünse de, bunun muhasebe standartlarıyla ilgili olduğunu ifade eden Yahşi, “Geçen yılla kıyaslanınca kârın 105 milyon lira civarında olması gerekirdi, fakat 82 milyon lira olarak ilan edildi” dedi. Yahşi, banka olarak ilk 9 aylık dönemde toplam kredilerde yüzde 18.9, mevduatta yüzde 25,1 artış sağladıklarını, bu oranların sektördeki ortalama rakamlarının üzerinde olduğunu belirtti.
Etiketler:


    EN ÇOK OKUNANLAR

      Sayfa Başı