Ajda çok sattı Asena ile Sezen peşinde

Güncelleme Tarihi:

Ajda çok sattı Asena ile Sezen peşinde
Oluşturulma Tarihi: Kasım 24, 2009 11:47

Çay bardağına Ajda, Asena, Sezen ve Seda isimlerini verince 400 milyonluk pazarda 100 milyon adetlik satış yakalayan Gürallar Şirketler Grubu, bugüne kadar sadece Ajda’da 20 milyon adetlik satışa ulaştı. Şirket yöneticileri Ajda kadar Asena ve Sezen'den de umutlu...

Haberin Devamı

Ajda Pekkan / Foto galeri

Sezen Aksu / Foto galeri

Seda Sayan / Foto galeri

Asena / Foto galeri

Gürallar Şirketler Grubu’nun sofra camı üretimi yapan kuruluşu Gürallar ArtCraft, çay bardaklarına sanatçıları çağrıştıran Ajda, Asena, Sezen, Seda gibi isimleri verince 400 milyon adetlik pazarda 100 milyon adetlik satışa ulaştı. 1997’de Kütahya’da kurulan fabrikada üretime başladıklarını belirten Gürallar Yönetim Kurulu Üyesi Esin Güral Argat, “Yıllık 450 milyon adet üretimimizle dünyanın 7’nci büyük üreticisi olduk. Bu yıl 15 milyon dolar yatırım yaptık ve 2010 yılında yüzde 5 kapasite artırımına gideceğiz” dedi.

Ajda’nın kullanımı yüzde 90


Gürallar ArtCraft Satış ve Pazarlama Müdürü Tuğrul Baran ise, Türkiye’de yılda 2.5 milyar adet bardak satıldığını ve bunun 400 milyon adedini çay bardağının oluşturduğunu vurguladı. Yılda 100 milyon adetlik çay bardağı satışına ulaştıklarını dile getiren Baran, şöyle konuştu: “Çay bardağı çeşitlerimizden Ajda’nın Türkiye’de kullanımı yüzde 90’lara ulaştı. 2004 yılında piyasaya sunduğumuz Ajda’nın satışı 20 milyon adedi buldu. 2007 yılında çıkan Asena ise 15 milyon sattı. Şimdi sırada Ajda’dan daha ince camdan üretilen Diva var.”
 

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!