Ağaoğlu ‘Karşı’ çıktı

Hürriyet Haber
07.01.2015 - 01:14 | Son Güncelleme: 07.01.2015 - 09:39

Karşı Gazetesi eski patronu Turan Ababey’in açıklamalarına Ağaoğlu Şirketler Grubu’ndan yalanlama geldi.

Yayın hayatına sona eren Karşı Gazetesi’nin eski patronu ile yapılan röportaj 5 Ocak tarihinde Hürriyet gazetesinde yayınlandı. ‘6800 liraya battık’ başlıklı haberde Ababey, “Son olarak Ağaoğlu’nun reklamını aldık. İlan bedeli 6800 liraydı. Twitter da bu olay büyüdü. 3 yazarımız istifa etti. Bundan dolayı okuyucular da koptular. Çöküşün nedeni bu oldu.

Ağaoğlu ‘Karşı’ çıktı KARŞI GAZETESİ’NİN ESKİ PATRONU’NDAN AĞAOĞLU AÇIKLAMASI

Ağaoğlu’ndan da o reklamın parasını alamadık” ifadelerine yer verildi. Ağaoğlu Şirketler Grubu ise Karşı gazetesine olan 6 bin 800 TL tutarındaki ilan bedelini ödediklerini açıkladı. Ödeme dekontunun da paylaşıldığı açıklamada şu ifadelere yer verildi: “Karşı gazetesine olan 6 bin 800 TL tutarındaki ilan bedelini ödemediği gerçeklerle bağdaşmamaktadır. Karşı Gazetesi’nin gelirleri haciz yoluyla çalışanlarına temlik edildiği için ödemenin kendilerine değil, çalışanlarına geçtiği bilgisini edindik."

Etiketler:


    EN ÇOK OKUNANLAR

      Sayfa Başı