Gündem Haberleri

    Acil tamir servisi

    Hürriyet Haber
    18.02.2000 - 00:00 | Son Güncelleme:

    ‘‘SİGORTA attı, musluk bozuldu, yatak odası duvarının boyası kabardı, evin kapısı tuhaflaştı bir türlü kapanmıyor. İşlerim de çok yoğun. Nasıl yaptıracağımı bilemiyorum?’’

    Tüm bu dertler, inşaat mühendisi Selahattin Nazik'in kurduğu Handy Man servisiyle gününde ve ucuza hallediliyor. Amerika'nın yanısıra birçok Avrupa ülkesinde uygulanan ve sözlük karşılığı 'el altında bulunan çabuk maharetli adam olan' 'Handy Man' adlı şirkette, 8 adet kapalı kasa kamyonet, 1 minibüs ve 1'i kadın 17 kişilik uzman ekip, telefonla bildirilen her türlü arızayı gidermek için gün boyu hizmet veriyorlar.

    Her 5 dakika için 1 milyon

    Elektrik, sıhhi tesisat, kalorifer tesisatı, doğalgaz tesisatı, panjur, plastik doğrama, elektronik cihaz, çatı, duvar onarımları gibi sorunları bulunanlar önce isteklerini Merkezi, İkitelli İSTOÇ'ta bulunan şirketin 659 60 60 numaralı telefonuna bildiriyorlar.

    Şirket yetkilileri giderilmesi istenen arızanın durumuna ve onarım süresine göre kaç dakika içinde bitirilebileceğini ve talep edilecek ücreti söylüyor. Sabit servis ücretinin 5 milyon lira olduğunu belirten yetkililer, onarım sırasında geçecek her 5 dakika için de 1 milyon lira istiyorlar. Onarım sırasında gerekli olan alet ve parçalardan da liste fiyatı üzerinden karsız olarak ücret alınıyor. Yetkililer, ‘‘Eğer onarım süresini tahmin edemezsek, işi gidip yerinde görüp ona göre fiyat veriyoruz’’ diyorlar. Semt tamircilerinden çok daha ucuza hizmet verdiklerini belirten firma sahibi Selahattin Nazik ise şunları söylüyor:

    ‘‘Amerika'da yaşayan bir arkadaşımızın önerisi üzerine harekete geçtik ve 2 yıl uğraştıktan sonra bu duruma geldik. Test amacıyla önce yalnızca Ataköy bölgesine hizmet verdik. Başarılı olduğumuzu görünce Avrupa Yakası'na yayıldık. Haftada 1 gün de Anadolu Yakası'na hizmet veriyoruz. Temizlik ve taşıma dışında, büyük küçük demeden her türlü hizmeti veriyoruz. Musluk contası değiştirmeye bile gidiyoruz. Personelimiz tamirat için gittiği ev veya iş yerinde kendisine telefonla belirtilen fiyatın dışında para talebinde bulunamaz. İkram ve bahşiş kabul etmez. Müşteri ödeyeceği parayı önceden bilir. Personelimiz işi bittikten sonra çalıştığı yeri kirlettiyse gerekli temizliği yapar. Yeni malzeme kullanılarak yapılan bazı onarımlarda da 5 yıla kadar garanti veriyoruz. Örneğin çatısını komple yaptığımız bir eve 10 yıl süre içinde ücretsiz bakım yapıyoruz. Bu arada telefonla bildirilen arıza çok basitse de müşteriye arızayı gidermesi için ne yapması gerektiğini anlatıyoruz.’’

    Etiketler:
    

    EN ÇOK OKUNAN HABERLER

      Sayfa Başı