Gündem Haberleri

GÜNDEM

    Açıklama

    Hürriyet Haber
    04.02.2000 - 00:00 | Son Güncelleme:

    27 Ocak 2000 tarihli Hürriyet İstanbul'da, ‘‘Yangını bıraktılar, tabelayı söktüler’’ başlığıyla yayımlanan haberde adı geçen istasyonun, bir Türkpetrol Bayii olmadığı belirtildi.
    Etiketler:

    EN ÇOK OKUNANLAR

      Sayfa Başı