7 milyar Euro’luk spor devi Türkiye pazarında

Hürriyet Haber
13.10.2005 - 00:00 | Son Güncelleme:

Intersport International Corp. Türkiye pazarına girdi. SportingShop markası altında Türkiye genelinde 8 mağazası bulunan Sporting Güngör A.Ş ile lisans anlaşması imzalayan Intersport’un yıllık cirosu 7.3 milyar Euro. 29 ülkede 4.800’den fazla spor mağazasıyla dünya spor malzemeleri pazarında lider olan Intersport’un Türkiye mağazalarını açacak olan Sporting Güngör A.Ş., Intersport marka ürünleri üretme, satma ve diğer tüm hizmetlerinden yararlanma hakkına da sahip olacak.

1985’de Yarcan ailesi tarafından kurulan Sporting Güngör A.Ş., aralarında O’Neill, Rucanor, Elan, Dolomite, Nordica, Spyder, Killy, Daysee gibi dev isimlerin de olduğu 30 civarında dünya markasının Türkiye temsilciliğini ve dağıtımını yapıyor. Sporting, 5 yıldır da spor malzemeleri perakendeciliğinde Türkiye genelinde ikisi sezonluk, 8 adet çok markalı spor mağazası ile hizmet veriyor. Yıl sonuna kadar mevcut mağazalarını Intersport’a a çevirecek olan Sporting, 2006 Nisan’ında Kanyon Alışveriş Merkezi’nde yaklaşık 1200 metrekarelik alanda büyük bir Intersport açacak. 2006 yılından itibaren ivme kazanacak olan büyüme ile, Adidas, Nike, Reebok, Asics, Puma, New Balance gibi dev markaların yanısıra Intersport’un McKinley, Pro Touch, Firefly, Technopro gibi kendi özel markalarına ait ürünlerinin tek bir çatı altında toplandığı, 400 metrekare ile 2000 metrekare arası büyüklükte olması planlanan mağazalar açılacak. Mağaza sayısının, 2007’ den itibaren verilecek olan franchiselar ile beraber 2010 yılında Türkiye çapında 35’e ulaşması öngörülüyor.
Etiketler:


EN ÇOK OKUNAN HABERLER

    Sayfa Başı