Gündem Haberleri

    6 saat erken kalkan uçağı kaçırdı

    Selçuk YAŞAR / İSTANBUL
    04.02.2006 - 00:00 | Son Güncelleme:

    Hacdan dönecek olan kayınvalidesini karşılamak üzere Şanlıurfa’ya eşini, 2 çocuğunu ve kaynını göndermek için 15 gün önce Fly Air’dan uçak bileti alan Emlakçı Cemal Zengin (42), önceki gün öğle saatlerinde geldiği Atatürk Havalimanı’nda 13.30 uçağının sabah 07.30’da kalktığını öğrenince şaşkına döndü.

    Fly Air yetkilileriyle tartışan Zengin, "Biletleri aldığım Bakırköy’deki acentede cep telefonum bile var. Neden beni arayıp uçuş saatinin değiştiğini söylemediler" diye tepki gösterdi. 18 Ocak’ta Fly Air’ın Bakırköy’deki yetkili acentesi Roti Tur’dan kredi kartıyla, karısı, iki çocuğu ve kaynı için Şanlıurfa’ya 4 uçak bileti alan Cemal Zengin, 2 Şubat’ta saat 13.30’daki uçağa yetişmek için evden çıktı. Hacdan dönecek olan kayınvalidesinin Şanlıurfa’da dağıtması için 50 seccade alan Zengin, valiz ve kolileri havalimanı iç hatlar terminaline kadar taşıdı.

    BİLDİRMEDİLER

    Çevrede hiçbir Fly Air yetkilisinin bulunmadığını gören Zengin, danışmadan 13.30’da Şanlıurfa’ya hiçbir uçuşun bulunmadığını öğrendi. Zengin, Fly Air satış ofisinden de uçağın uçuş saatinin 13.30’dan 07.30’a alındığını öğrendi. Çok sinirlenen Cemal Zengin, eşi, çocukları ve kaynı ile birlikte Fly Air’ın Florya’daki merkezine gitti, burada yetkililerin başka bir tarihe bilet verme teklifini reddetti. Zengin, "Bakırköy’de bileti aldığım Roti Tur, telefon ve adres bilgilerim olmasına rağmen bana ulaşıp saat değişikliğini bildirmedi" dedi.

    BİLET AÇIKTA

    Roti Tur yetkilileri de saat değişikliğinin Fly Air Genel Müdürlüğü tarafından kendilerine bildirilmediğini söylediler. Fly Air yetkilileri ise yolcunun bilet aldığı firmanın Trans Asya adlı acente olduğunu iddia ederek, şunları söylediler: "Bilet satışı sırasında hem acentelerimiz, hem de biz, yolcuların telefon numarasını alarak rezervasyon sistemine işliyoruz. Uçakların kalkışının erken bir tarih veya saate alınması durumunda yolculara ulaşarak bu gelişmeyi bildiriyoruz. Ancak bu yolcumuzun bilet aldığı Trans Asya adlı acente rezervasyon sistemine yolcunun numarasını girmemiş. Biz de bu nedenle uçağın erkene alındığını sadece acenteye bildirebildik."


    Etiketler:
    

    EN ÇOK OKUNAN HABERLER

      Sayfa Başı