Hürriyet Cumartesi Haberleri

    2018’e ışıl ışıl merhaba

    Hürriyet Haber
    15.12.2017 - 11:31 | Son Güncelleme:

    Bu ara insanın içinden en çok sokaklara çıkmak geliyor. Çünkü altınlar, gümüşler, kırmızılar, ışıklar, paketler, kar manzaraları anında tazeliyor, gülümsetiyor. Bu hafta, yeni yılı cıvıl cıvıl karşılamaya hazırlanan vitrinlerin en iyilerini bir araya getirdik.

    VAKKO
    ‘Cadde’ye ruh katıyor
    Marka bu yıl Fransız tasarımcı Marie Nexer’le çalışmış. Hareketli ve teatral vitrinler, kış ve kayak ağırlıklı dört temadan oluşturulmuş. Jüri üyelerimiz markanın üç mağazasını (Akmerkez, Zorlu, Suadiye) aday gösterdi, ipi göğüsleyen Bağdat Caddesi oldu. Aytül Ayke Fıratoğlu, Vakko Suadiye için, “Her sene kesinlikle ziyaret edilmesi gerek, yılbaşı atmosferini bire bir yaşıyorsunuz” diyor. Oğuzhan Coşkun’a göre de marka, tarihi binayı dev bir hediye paketi gibi gösterdiği düzenlemeyle, eski cazibesi kalmasa da Bağdat Caddesi’ne renk katmayı başarıyor. Ayrıca 21 Aralık’a kadar çeşitli grup ve koro performansları var.
    SUADİYE, İSTANBUL

    2018’e ışıl ışıl merhaba

    BEYMEN
    Tema ‘Hediye Fabrikası’
    Beymen her sene yılbaşı vitrin düzenlemeleri merakla beklenen markalardan. Görsel Düzenleme ekibinin hazırladığı ve teması ‘Hediye Fabrikası’ olarak belirlenen vitrin İstinyePark’ta yer alıyor. Jüri üyelerimizden Güneş Güner’in ‘en neşeli’ bulduğu düzenleme bu oldu.
    İSTİNYEPARK AVM, İSTANBUL

    2018’e ışıl ışıl merhaba

    LOUIS VUITTON
    Sanat eseriyle buluşma
    Amerikalı heykeltıraş ve ressam Jeff Koons’un imzası, marka için tasarladığı Masters koleksiyonun ardından bu kez vitrinlerde karşımıza çıktı. Jüri üyemiz Zeynep Yapar, “Koons’u ağırlayan Louis Vuitton, mağazacılık ve sanat galerisi konseptlerini kesiştirerek günü yakalayanlardan” diyor.
    ZORLU AVM, İSTANBUL

    2018’e ışıl ışıl merhaba

    HARVEY NICHOLS
    Milenyum renkleri
    Demsa Group Görsel Düzenleme ekibi “Parti temamızı vitrinlere yansıttık” diyor. Jüri üyemiz Oğuzhan Coşkun’dan dinleyelim: “Herkes vitrinlerinde gold kullanırken daha milenyum renklerini tercih etmişler. Yerdeki fuşya yılbaşı süsü detayı da farklılık katmış.”
    KANYON AVM, İSTANBUL

    2018’e ışıl ışıl merhaba

    HERMÈS
    Benimle oynar mısın?
    Hermès’in her mağazasının vitrini farklı tasarlanıyor. Genel senelik konseptler merkez tarafından belirlenip markanın Türkiye’deki pazarlama ve halkla ilişkilerinden sorumlu olan Metin Gürsoy tarafından sanatçı Ceyda Balaban’a aktarılıyor. Bu yılki mesajları ise ‘Haydi Oyuna’.
    NİŞANTAŞI, İSTANBUL

    2018’e ışıl ışıl merhaba

    MUDO
    Herkese lazım
    Marka ‘Herkese, her sene Mudo’ fikriyle ilerleyip bu sloganı tüm iletişim mecralarına yansıtmış. Geometrik desenli bir duvar kâğıdı tasarlayıp modern bir yılbaşı ev temasına yoğunlaşmışlar. Her eve hediye olarak girebilmek için de tüm ürünleri vitrine hatta yılbaşı ağaçlarına taşıyorlar.
    ALSANCAK, İZMİR

    2018’e ışıl ışıl merhaba

    GİZİA GATE
    Mesajınız var
    Gizia Gate görsel ekibinin tasarladığı vitrinde mix/match (karıştır/yakıştır) trendine gönderme yapan kombinasyon önerileri ön plana çıkarılmış. Neşeli, genç ve dinamik bir tema olması için uçan balon efekti veren yüzlerce pleksi, metalik balon kullanılmış. Bir de dev yeni yıl mesajı.
    NİŞANTAŞI, İSTANBUL

    2018’e ışıl ışıl merhaba

    TEPE HOME
    Evdeymiş gibi...
    Alışılmışın dışına çıkan tasarımlar ilgi çekiyor ama yılbaşı her zaman daha fazla altın, gümüş, ışık, yanardöner süsler demek. İşte iyi bir örnek... Bilkent’teki Tepe Home hem iç açıcı vitrin düzenlemesiyle dikkat çekiyor hem de kendi evinizi gönül rahatlığıyla süsleyebilmeniz için gerekli her şeyi sunuyor.
    BİLKENT, ANKARA

    2018’e ışıl ışıl merhaba

    KARACA
    Sıcak sofralar
    Marka bu yıl vitrinlerinde kar temasını öne çıkarmış. Yılbaşı deyince herkesin aklına gelen kırmızı ve yeşilin yanı sıra kraft ve ‘gold’ renkler de tasarımlara zenginlik katmış. Yılbaşı ağacının eşlik ettiği sofraları canlandıran, iç ısıtan düzenlemeyi Türkiye’ye yayılmış birçok mağazasında görmek mümkün.
    MAVİBAHÇE AVM, İZMİR

    2018’e ışıl ışıl merhaba

    MACKENZIE-CHILDS
    Yeni heyecan
    Dünyadaki ikinci MacKenzie-Childs mağazası, bu sene ilk yılbaşı vitrinini yaptı. Kullanılan tüm ürünler markanın renkli dünyasına ışık tutan parçalar. Bir evin girişinin yansıtıldığı temada görsel bütünlüğü tamamlamak için dış cephe, beyaz ağaç dallarıyla giydirilip ışıklandırılmış.
    NİŞANTAŞI, İSTANBUL

    Görsel mağazacılık uzmanı, stil danışmanı ve sektör profesyonellerinden oluşan jüri seçti

    Aytül Ayke Fıratoğlu - İletişim danışmanı
    Güneş Güner - İmaj ve renk danışmanı
    Ece Sükan - Hürriyet stil yazarı
    Sinan Öncel - Birleşmiş Markalar Derneği Başkanı
    Oğuzhan Coşkun - Görsel mağazacılık ve moda perakendesi eğitmeni
    Mine Erkan - Görsel mağazacılık danışmanı ve eğitmeni
    Başak Dizer Tatlıtuğ - Hürriyet stil yazarı, stil danışmanı
    Aslı Barış - Hürriyet stil yazarı
    Zeynep Erdoğan - Tasarımcı
    Zeynep Yapar - Vogue Türkiye Yazıişleri Müdürü

     

    Etiketler: vitrin süslemesi
    

      EN ÇOK OKUNAN HABERLER

        Sayfa Başı