2017’de 1.500 kişiye istihdam

Güncelleme Tarihi:

2017’de 1.500 kişiye istihdam
Oluşturulma Tarihi: Şubat 22, 2017 13:51

Müşteri deneyiminde dijitalleşmeye yatırım yapan Turkcell Global Bilgi 2016 yılında 2.100 kişiye istihdam sağladı.

Haberin Devamı

Anadolu’da binlerce kişiye istihdam sağlayarak ülke ekonomisine önemli katkılar sağlayan Turkcell Global Bilgi, 2016 yılında 2.100 kişiye istihdam sağladı. Teknolojinin günümüzde müşteri deneyiminde oynadığı etkin rolün bilinci ile dijital kanallara yatırım yaptı. Önümüzdeki dönemde yatırımlarına hız kesmeden devam edecek olan şirket, 2017’de 1500 kişiye daha istihdam sağlamayı hedefliyor.Müşteri deneyimi çözümleri merkezi Turkcell Global Bilgi, kurulduğu günden bu yana gösterdiği büyüme ivmesine paralel olarak 2016’da 2.100 kişiye istihdam sağladı. 2016’da yakaladığı başarıyı, değer üretecek yatırımlar ve teknolojik atılımlarla önümüzdeki dönemde hızla sürdürecek olan Turkcell Global Bilgi, 2017’de 1.500 kişiye daha istihdam sağlayacak.  Turkcell Global Bilgi şu an Türkiye’de 14 lokasyonla müşterilerine hizmet veriyor. 

Haberin Devamı

1500 KİŞİYE DAHA YENİ İŞ KAPISI

Erzurum Çağrı Merkezi ile sektörde bir ilki gerçekleştirerek sektörün Anadolu’daki yatırımlarına öncü olan ve bugün toplam 11.200 kişiye istihdam sağlayan Turkcell Global Bilgi, 2017’de  Anadolu’daki yatırımlarına hız kesmeden devam ederek 1.500 kişiye daha istihdam sağlayacak. Tüm lokasyonlarında kapasite kullanım oranını arttırma hedefi ile yıla başlayan şirketin yapacağı işe alımların en büyük hacmini müşteri temsilcisi pozisyonu oluşturacak. Müşteri temsilcisi dışında bilgi teknolojileri, finans, insan kaynakları, iş geliştirme gibi spesifik uzmanlık pozisyonları için de istihdam alanları açılacak.

FİNANSTA VE ÖZEL SEKTÖRDE BÜYÜME

Sektörde bankalara dış kaynak hizmeti sunan ilk 3 firma arasında yer alan Turkcell Global Bilgi, 2016 yılında finans sektöründe %31’lik bir büyüme kaydetti. Ayrıca, geçtiğimiz yıl portföyüne yeni müşteriler ekleyerek hizmet ağını genişleten ve çeşitlendiren Turkcell Global Bilgi, özel sektörde gösterdiği %28’lik büyüme ile de önemli bir başarıya imza attı ve hizmet verdiği müşteri sayısını Turkcell dahil 60’a ulaştırdı.

ÇAĞATAY AYNUR: “ÇAĞRI MERKEZLERİ SAYESİNDE GENÇLERİMİZ İŞ BULMAK İÇİN MEMLEKETLERİNİ TERK ETMEK ZORUNDA KALMIYOR” 

Haberin Devamı

Turkcell Global Bilgi Genel Müdürü Çağatay Aynur konuyla ilgili yaptığı açıklamada; “Turkcell Global Bilgi olarak şirketimizi sadece çağrı merkezi olarak değil, baştan uca müşteri deneyimini tasarlayan ve uygulayan bir merkez olarak konumluyoruz. Kurumsal müşterilerimizin; satış, tahsilat, müşteri deneyimini iyileştirme ve müşteri memnuniyetini artırma hedeflerini birlikte belirleyerek stratejik bir iş ortağı olarak hareket ediyoruz. Akıllı telefon, bilgisayar, internet ve sosyal medya kullanımındaki artış ile tetiklenen interaktif iletişim ihtiyacı, beklentileri değiştirerek müşterilerin zaman ve mekân sınırı olmadan hizmet alma talebini artırdı. Bu kapsamda, dijitalleşmeye yatırım yaparak her kanaldan etkin müşteri deneyimi sunmayı ve operasyon kalitemizi artırmayı hedefliyoruz. Anlık mesajlaşma platformları üzerinden müşteri hizmetleri sunmak ve robotlar öncelikli yatırımlarımız olacak. Tamamen kendi kaynaklarımızla geliştirdiğimiz RobotSale uygulaması ile yepyeni bir satış mecrası oluşturduk” dedi. Aynur sözlerine şu şekilde devam etti: “Sektör yatırımlarının Anadolu’ya kaymasına öncülük eden ve farklı illerde gerçekleştirdiği yatırımlarla binlerce kişiye yeni iş imkanı sunan şirketimiz bu anlamda ülke ekonomisine büyük katkılar sunuyor. Çağrı merkezleri sayesinde Anadolu’da eğitim görmüş gençlerimiz iş bulmak amacıyla artık büyük şehirlere gitmek zorunda kalmıyor,  çağrı merkezlerinin sunduğu iş imkanlarıyla doğduğu, büyüdüğü şehirde hayatlarını kurma şansını yakalayabiliyor. 2017’de hedeflerimizi gerçekleştirip yeni istihdam alanları oluşturacağız. Yıl sonuna kadar toplam 1.500 kişiye daha iş imkanı sağlayacak olmaktan ötürü çok mutluyuz. Ülkemizin geleceği olan gençlere yatırım yapmaya devam edecek, hedeflerimizi gerçekleştirmek için var gücümüzle çalışmalarımızı sürdüreceğiz.” dedi.

Haberin Devamı

ROBOTSALE NEDİR?

Turkcell Global Bilgi’nin tamamen kendi kaynakları ile geliştirmiş olduğu yeni nesil satış etkileşim platformu olan RobotSale müşteriye en uygun ürünü belirler, ikna ve tanıtım görüşmesini tamamlayarak satışı gerçekleştirir. RobotSale ile %44’e varan başarı oranları yakalayan Turkcell Global Bilgi, teknolojiyi satış ile buluşturuyor.

ROBOTSALE NELER YAPABİLİR?

Gelen çağrıdaki satış fırsatlarını gelire dönüştürür. Satış, ikna ve tanıtım için sesli etkileşim sistemi kullanarak görüşme süresini artırmadan uygun müşteriye doğru teklifin sunulmasını sağlar.

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!