200 milyon dolarlık yatırımla İstanbul'a geliyor

Hürriyet Haber
10.05.2017 - 14:58 | Son Güncelleme: 10.05.2017 - 14:59

DATİ Yatırım Holding tarafından inşası süren İstanbul Turizm Merkezi’nde yükselecek otellerden ilki JW Marriott İstanbul Hotel & Conference Center oluyor. 449 oda kapasitesine sahip JW Marriott İstanbul Hotel & Conference Center İstanbul'da tek olacak. 

Marriott International’ın lüks markalardan oluşan portföyünün bir parçası olan JW Marriott, cazibenin ve turizmin en önemli şehirlerinden biri İstanbul’da açacağı ilk ve çok özel tasarlanacak oteli için DATİ Yatırım Holding ile güçlerini birleştirerek bir ilke imza attı. DATİ Yatırım Holding A.Ş. tarafından 200 milyon dolarlık bir yatırım ile hayata geçecek olan otel İstanbul’a yepyeni bir soluk katacak.

İstanbul’un turizm potansiyeline güç katacak yatırım hakkında bilgi vermek üzere Marriott International Avrupa Lüks Operasyonlardan Sorumlu Başkanı (COO) Satya Anand, Marriott International Geliştirmeden Sorumlu Başkan Yardımcısı Poğda Demircan, DATİ Yatırım Holding A.Ş. Yürütme Kurulu Başkanı Gökhan Kıran ve Dati Holding İştiraki olan Ataköy Otelcilik A.Ş Genel Müdürü Mehmet Culha’nın katılımıyla 10 Mayıs 2017 günü basın toplantısı düzenlendi.

"İSTANBUL, DÜNYA’NIN EN İYİ KONGRE ŞEHİRLERİNDEN BİRİ OLMA İDDİASINI HER ZAMAN SÜRDÜRÜYOR"

Sheraton İstanbul Ataköy Hotel’deki basın toplantısında konuşan DATİ Yatırım Holding A.Ş. Yürütme Kurulu Başkanı Gökhan Kıran, dünyanın en büyük otel zincirlerinden Marriott International ile önemli bir işbirliğine imza attıklarını kaydetti. İstanbul’u dünyanın önde gelen turizm merkezlerinden biri haline getirmeye büyük katkı sağlayacak “İstanbul Turizm Merkezi”ni yaklaşık 500 bin metrekare bir alan üzerinde geliştirdiklerini hatırlatan Gökhan Kıran, JW Marriott İstanbul Hotel & Conference Center’in projenin en önemli parçalarından birisini oluşturacağını kaydetti.

Son dönemde yaşanan birtakım olumsuz olaylara rağmen İstanbul’un, Dünya’nın en iyi kongre şehirlerinden biri olma iddiasının her zaman sürdüğünün altını çizen Gökhan Kıran, yaptıkları yatırımın kentin kongre turizmine çok önemli katkı ve fayda sağlayacağını sözlerine ekledi.

Dati Holding İştiraki olan Ataköy Otelcilik A.Ş Genel Müdürü Mehmet Culha da, JW Marriott’un İstanbul’da ilk kez hizmete girecek olan otelinin Deluxe Room, Club Room, Junior Suite, Club Suite, Executive Suite, Vice Presidental Suite ve Presidental Suite olmak üzere farklı oda tiplerinden oluşacağını belirtti.

Otelde, 354 adet Deluxe, 56 adet Suite, 39 adet Club oda bulunacağını kaydeden Mehmet Culha, “Ataköy Marina’da denize sıfır konumda hayata geçecek olan projede 40 metrekareden 250 metrekareye kadar farklı büyüklükleri bulunan şık tasarlanmış 449 adet oda yer alacak.” dedi.

JW Marriott İstanbul Hotel & Conference Center’in, tarihi İstanbul yarımadasına, iki kıtayı denizin altından birbirine bağlayan Avrasya tüneline ve Atatürk Havalimanı’na yakınlığının yanı sıra İTM projesi içindeki deniz otobüsleri iskelesi ve metro istasyonu ile tüm ulaşım ağlarının omurgasında yer aldığına dikkat çeken Mehmet Culha, sıcak, samimi dekorasyonu, panoramik deniz ve marina manzarası ile Türkiye ve Dünya’dan seçkin misafirlerine unutulmaz İstanbul hatıraları yaşatacağını sözlerine ekledi.

 

"İSTANBUL’U ZİYARETE GELECEK ZEVK SAHİBİ SEYAHATSEVERLERİ AĞIRLAMAK İÇİN CAN ATIYORUZ”

JW Marriott Istanbul Hotel & Conference Center’in Avrupa’daki büyümekte olan lüks otel portföylerine katılımından dolayı mutluluk duyduklarını belirten Marriott International Avrupa Lüks Operasyonlardan Sorumlu Başkanı (COO) Satya Anand, “Otelin modern ve sofistike tasarımı ile JW Marriott imzalı hizmetin birleşmesi bu şehirde lüksü yeniden tanımlayacaktır. Dünyanın her yanından İstanbul’u ziyarete gelecek zevk sahibi seyahatseverleri, bu oteli ve bu karakterli şehri deneyimlerken ağırlamak için can atıyoruz”. dedi.

Çok önemli bir ana tanıklık ettiklerini söyleyen Marriott International Geliştirmeden Sorumlu Başkan Yardımcısı Poğda Demircan, “Dünyanın en büyük otel firmalarından ikisi olan Marriott ve Starwood’un birleşmesi, Türkiye’de de 25 otelin, yatırımcı ve çalışanlarıyla birlikte aynı aile bünyesine katılmasını sağladı. Onlardan bir başkası da bugün burada hayata geçiyor. İstanbul Turizm Merkezi yeniden canlanırken, Sheraton ve JW Marriott markaları da aynı proje bünyesinde bir araya geliyor. İstanbul turizmine, özellikle de kongre turizmindeki potansiyeline duyulan güvenin tohumları işte burada atılıyor. İstanbul’un geleceğine duyduğu güven ve cesareti için DATİ Holding’e ne kadar teşekkür etsek azdır. Marriott International olarak biz de Türkiye turizminin hızlıca hakettiği günlerine döneceğine inanıyoruz ve Türkiye’ye yatırım yapmaya devam edeceğiz” dedi.

Tabanlıoğlu Mimarlık tarafından projelendirilen JW Marriott İstanbul Hotel & Conference Center, otel bünyesinde yer alacak farklı büyüklüklerdeki 15 adet toplantı salonu ile kurumsal buluşmalara ev sahipliği yaparken, 650 metrekare genişliğindeki yüksek tavanlı ve son teknoloji ile donatılmış balo salonu ise 600 kişi kapasitesi ile özel günlerde ve toplantılarda misafirlerini ağırlayacak. Otel, 80 metrekareden 650 metrekareye kadar toplamda 1400 kişilik misafir ağırlama kapasitesinde olacak. 

1000 kişi kapasiteli 9 adet toplantı salonu ve 2400 metrekare büyüklüğünde 2100 kişi kapasiteye sahip Konferans salonu da özel günlerinizin vazgeçilmez adresi olacak. İstanbul’da yapılacak büyük konferans ve kongrelere ev sahipliği yapmayı bekleyen JW Marriott İstanbul Hotel & Conference Center, otel bünyesinde bulunan 15 adet toplantı salonu ve Konferans Merkezinde bulunan 9 adet toplantı salonu ile birlikte toplamda 26 adet salon ve 4500 kişiyi ağırlayabilen salonlara sahip olacak. JW Marriott İstanbul Hotel & Conference Center’ın SPA merkezi 3000 metrekare alan üzerine kurulacak. 

 

 

 



    EN ÇOK OKUNANLAR

      Sayfa Başı