112 Personeline Etkili İletişim eğitimi

Güncelleme Tarihi:

112 Personeline Etkili İletişim eğitimi
Oluşturulma Tarihi: Aralık 07, 2016 10:25

112 Personeline Etkili İletişim eğitimi

Haberin Devamı

Erhan GÖĞEM/KIRIKKALE, (DHA)- AHİLER Kalkınma Ajansı tarafından desteklenen VE Kırıkkale İl Sağlık Müdürlüğü yürütücülüğünü üstlendiği 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğü'nün ortağı olduğu 'Etkili İletişim Teknikleri' eğitimi, Vali Yardımcısı Dr. Ayhan Özkan'ın katılımı ile başladı.

Eğitim, 3 grup halinde 112 Acil Çağrı Merkezi (çağrı karşılayıcı) personeli ve 112 Acil Sağlık Hizmetlerinde görev yapan toplam 60 personeli kapsıyor. Uzman Nilgün Tulu tarafından verilen eğitim, telefonda iletişim süreci, farklı bireylere farklı iletişim teknikleri, empati kavramı ve empati cümleleri, zor insanlarla başa çıkma, duygu kontrolü ve stres yönetimi konularını kapsıyor. Eğitimle, Hasta/hasta yakını ile personelin arasındaki iletişim eksikliklerinden oluşan negatif durumun giderilerek daha etkin ve anlaşılabilir bir iletişim şeklinin sağlanmasının amaçlandığı belirtildi. Bu eğitimler sayesinde Kırıkkale'de 112 Acil Sağlık Hizmetlerini vatandaşlara daha kaliteli bir şekilde sunulması hedeflendi.

FOTOĞRAFLI

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!