102 bin TL’ye üstünü açıyor

Hürriyet Haber
01.05.2016 - 20:17 | Son Güncelleme:

JAPON otomotiv markası Mazda, 2016’da yeni modellerin rüzgarıyla yüzde 35’in üzerinde büyümeyi hedefliyor.

Uzun süren bir sessizlik sonrası crossover modeli CX-3 ile atağa kalkan Mazda, bu kez efsane roadster’i MX-5 ve dizel otomatik Mazda3’le gaza basacak. Yenilenen MX-5 modelinin tanıtımında konuşan Mazda Türkiye Genel Müdürü Nurkan Yurdakul, 2016’da 80 adet MX-5 satmayı hedeflediklerini söyledi. Daha önce yılda 20-25 adet sattıklarını hatırlatan Yurdakul, “Yeni versiyonla MX-5 satışımızı dörde katlıyor olacağız. Daha şimdiden 35 adet ön satış gerçekleştirdik” dedi. 2015’te toplamda 1.761 araç sattıklarını, 2016’da yeni ürünlerin rüzgarıyla bu rakamı 2 bin 400 adede çıkarmayı istediklerini anlatan Yurdakul, şöyle  konuştu: “Mazda müşterilerinin özel hissetmesini istiyoruz, bu yüzden büyük adetli satış hedeflerimiz yok. Mazda kullanan sürücü, herkeste olmayan bir modele bindiğini hissetmeli.” Mazda’nın bugüne kadar 1 milyon adet satan efsane modeli MX-5’in dördüncü nesli kendinden önceki 3 jenerasyondan daha agresif tasarımıyla öne çıkıyor. Ağırlığı 100 kilogram azalan otomobilde 1.5 litre SKYACTIVE-G 131 beygir ve 2.0 litre SKYACTIVE-G 160 beygir benzinli motor seçenekleri yer alıyor. 1.5 litrelik versiyonun fiyatı lansmana özel olarak 102 bin TL’den başlıyor. 2.0 litrelik versiyonun satış fiyatı ise 150 bin 450 TL.

Etiketler: japonya


EN ÇOK OKUNAN HABERLER

    Sayfa Başı