Ege Haberleri

    100 lira harcayana otomobil şansı

    Mete Tamer OMUR / HÜRRİYET
    29.05.2011 - 00:00 | Son Güncelleme:

    Bu yıl mağaza sayısını 30’a çıkarmayı planlayan Çetmen Mağazaları, ‘Yok Böyle Kampanya’ ile müşterilerini otomobil sahibi yapacak.

    PERAKENDECİLİK, mobilya üretimi ve inşaat sektöründe faaliyet gösteren İzmir’in köklü kuruluşlarından Çetmen Grup, hedeflerini büyüttü. Perakendecilikte Çetmen Mağazaları’yla faaliyet gösteren grup, 23 olan şube sayısını bu yıl sonunda 30’a çıkarmayı planlıyor. Şirketin beş yıllık hedefi de 100 mağazaya ulaşmak. Amiral gemi Konfor’da da birtakım yapısal değişikliğe giden firma, Konfor ID ile üst segmente hitap edecek. Konfor ID’yle aynı zamanda mağaza sayısını artırmak isteyen şirket, 2013’e kadar 90 şube açmayı planlıyor. Yatak üretimiyle ön plana çıkan Konfor, ‘Uyku Uzmanı’ konseptiyle de bu yıl 30 mağaza açacak. Sanayi yapıları yapan Çetmen İnşaat ise konut alanına girmeye hazırlanıyor.
    Yarım yüzyıla yakın deneyimle eski ve köklü bir grup şirketi olduklarını belirten Çetmen Grup Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Ömer Çetmen, bünyelerinde Konfor Mobilya, Çizgi Mobilya, Çetmen Mağazaları ve Çetmen İnşaat’ın bulunduğunu dile getirdi.
    Yüzde 40 büyüme
    Çetmen, dört ana başlık altında faaliyet gösterdiklerini belirterek, “İnşaatta yolumuza devam edeceğiz. Çetmen’le direkt tüketiciye ulaşacağız. Çizgi markasıyla orta segmenete, amiral gemisi Konfor’la da üst segmente hipat edeceğiz” diyerek grubun hedefleri hakkında bilgi verdi. Ömer Çetmen, grup olarak bu yıl yüzde 40 büyüme hedefleri bulunduğunu da aktardı.

    5 yılda 100 mağaza

    Çetmen Mağazaları’nda ağırlıklı olarak kendi ürettikleri ürünlerin satışını yaptıklarını kaydeden Çetmen, ayrıca beyaz eşya, elektronik ve halı gibi bir evin ihtiyacı olan tüm ürünleri mağazalarında bulundurduklarını kaydetti. Ömer Çetmen, “Şu anda bu alanda 23 mağazaya ulaştık. Yıl sonu hedefimiz bunu 30’a çıkarmak. Beş yılda da 100 şubeye ulaşmayı planlıyoruz. Türkiye geneli böyle bir hedefimiz var” dedi.

    Üst segment üretim

    Ulusal markaları Konfor Mobilya’da yeni  yapılanmaya gittiklerini aktaran Çetmen, üst gelir grubuna hitap eden bir üretim anlayışına geçtiklerini bildirdi. Ömer Çetmen, Konfor ID ile üst segment üretim yapmaya başladıklarını vurgulayarak, “Konfor ID’yle de mağazalaşacağız. Konfor ID ile bu yıl 15, 2013’e kadar ise 90 mağaza açacağız. Ayrıca, Konfor markamız yatakla özdeşleştiği için bu alana yönelik ‘Konfor Uyku Uzmanı’ konseptiyle mağazalar açacağız. Burada da hedefimiz bu yıl 15, 2013’e kadar ise 150 mağaza” dedi.

    Etiketler:
    

      EN ÇOK OKUNAN HABERLER

        Sayfa Başı