10 saniyede hırsız yakalıyor!

Güncelleme Tarihi:

10 saniyede hırsız yakalıyor
Oluşturulma Tarihi: Aralık 01, 2016 00:14

20 yıldan bu yana güvenlik sektöründe yer alan Pronet, geliştirdiği teknolojilerle, hırsızlık teşebbüsü olduğunda müşterilerine ve güvenlik güçlerine 10 saniyede ulaşarak olaya müdahale ediyor.

Haberin Devamı

TÜRKİYE’de ve Avrupa ülkelerinde yılda 100 hanenin ikisi hırsızlıkla karşılaşıyor. Küçük bir oran gibi görünse de evlerimizi soymaya gelen hırsızlarla karşılaşmamız an meselesi. En iyi çözüm ise teknolojinin yardımıyla geliştirilen güvenlik sistemleri. Geliştirilen yeni nesil güvenlik sistemleri öyle bir hale geldi ki, artık eve girmeye çalışan hırsızları 10 saniye içinde ev sahiplerine ve güvenlik güçlerine bildiriyor. Güvenlik sektöründe 20 yılı aşkın süredir faaliyet gösteren Pronet’in Yönetim Kurulu Başkanı Alp Saul, çalan alarmlara cevap verme hızında ortalama 10 saniyeye ulaştıklarını anlattı. Saul, “Bu rakam dünyada ortalama 60 saniye. Yani dünya ortalamasından 6 kat daha hızlı harekete geçiyoruz. 10 saniye ile 60 saniye arasındaki cevap verme farkı yatırım maliyetini 5-6 kat daha artırıyor. Türkiye merkezli bir firma olarak tüm dünyada parmakla gösterilen bir konuma taşınmamızda, teknoloji ve insan kaynağına hiç durmadan yatırım yapmamız yatıyor” dedi.

Haberin Devamı

2.3 MİLYON İKAZ SİNYALİ

Hırsızlığın yanı sıra yangın, su baskını, gasp ve acil yardım gibi konularda da hizmet kapsamını genişlettiklerini belirten Saul, “5 korumalı güvenlik hizmeti sayesinde ev ya da işyerlerinde meydana gelebilecek yangın, su baskını, gaz kaçağı ve acil sağlık ihtiyacı gibi olaylara da müdahale edilmesini sağlıyoruz. Ücretsiz olarak sunduğumuz Panik Butonu uygulaması ile evde veya dışarıda, her nerede ihtiyaç duyulursa tek bir dokunuşla yakınlarından yardım istenmesi mümkün. Böylece gasp ya da panik anlarında da kullanıcıların yanında oluyoruz” diye konuştu. Pronet içinde kurdukları ‘Pronet Alarm Haber Alma Merkezi’ hakkında bilgi veren Saul, şu bilgileri paylaştı: “Yılda 2.3 milyon ikaz sinyali alıyoruz. 2015’te 1.986 hırsızlık ve 409 gasp olayına müdahale edilmesini sağladık. 615 ambulansı olay yerine yönlendirdik. 312 su baskını vakasını ilgililere haber verdik. 284 yangın vakasında en hızlı şekilde müdahale edilmesini sağladık. Yaşanan sorunlardan dolayı toplamda yılda 4 bin kez harekete geçiyoruz. Kullanıcıların hayatına dokunuyoruz.” Ayrıca Saul, güvenlik sistemleri kullanım yaygınlığının Türkiye’de istenilen boyutlara ulaşamadığını söyleyerek, “Elektronik güvenlik sistemi kullanan ev ve işyerlerinin penetrasyonu ABD’de yüzde 20, Avrupa’da yüzde 8 civarında. Türkiye’de ise bu oran yüzde 1.5 seviyesinde” dedi.

Haberin Devamı

AVRUPA'DA İLK 3 HEDEF

GELEN acil aramalara yanıt verme hızı ve kalitesiyle çağrı merkezi sektörünün en iyilerinin yarıştığı 11. Contact Center World Awards’ta “Dünyanın En İyi Müşteri Deneyimi” ödülüne layık görüldüklerini belirten Saul, “Bugün 81 ilde, 200 bine yakın abonesi ve 1 milyonun üzerinde kullanıcısıyla hizmet veriyoruz. Türkiye’de elektronik güvenlik sistemleri kategorisinde, merkezi haber alma sistemine bağlı ev ve işyerlerinin yaklaşık yüzde 60’ına hizmet sağlıyoruz. Orta vadeli hedefimiz 2018’de Avrupa’nın ilk 3 güvenlik şirketinden biri olmak” diye konuştu.

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!