1.5 yıllık Ar-Ge'den sonra ‘Telve Pro'fesyonel oldu

Güncelleme Tarihi:

1.5 yıllık Ar-Geden sonra  ‘Telve Profesyonel oldu
Oluşturulma Tarihi: Kasım 20, 2017 14:53

Arçelik, otel, restoran, kafe, ofis gibi işletmeler Profesyonel Türk Kahvesi Makinesi Telve Pro®’yu geliştirdi. Arçelik Türkiye Genel Müdürü Can Dinçer, “Kültürümüzün çok önemli bir değeri olan Türk kahvesinin geleceğine önemli yatırımlar gerçekleştirdik. 2004 yılında piyasaya çıkardığımız Türkiye’nin ilk Türk kahvesi makinesi Telve ile büyük bir başarıya imza atarak sektöre damga vurduk. Şimdi de Telve yolculuğumuzu bir adım daha ileriye taşıyarak, otel, restoran, kafe, ofis gibi işletmeler için geliştirdiğimiz Profesyonel Türk Kahvesi Makinesi ile sektörün önemli bir ihtiyacını karşılayacağımıza inanıyoruz” dedi.

Haberin Devamı

Arçelik,  bir buçuk yıllık Ar-Ge çalışması, pazar araştırması ve tüketicilerle bire bir görüşmelerin sonucunda otel, restoran, kafe zincirleri (HORECA) ve ofisler gibi yoğun kahve pişirilen işletmeler için geliştirdiği Telve Pro®’yu geliştirdi.

Türkiye’nin ilk Türk kahvesi makinesi Telve ile geleneksel lezzeti hızlı ve pratik şekilde tüketiciyle buluşturan Arçelik, profesyonel kullanım için geliştirdiği Telve Pro® ile aynı anda 9 fincan kahveyi, 3 farklı seçenekte ve aynı lezzette ikram etme imkânı sunuyor.

Arçelik Türkiye Genel Müdürü Can Dinçer, Kültürümüzün çok önemli bir değeri olan Türk kahvesinin geleceğine önemli yatırımlar gerçekleştirdik ve 26 patent aldık. 2004 yılında piyasaya çıkardığımız Türkiye’nin ilk Türk kahvesi makinesi Telve ile büyük bir başarıya imza atarak sektöre damga vurduk.

Haberin Devamı

Şimdi de Telve yolculumuzu bir adım daha ileriye taşıyarak, otel, restoran, kafe, ofis gibi işletmeler için geliştirdiğimiz Profesyonel Türk Kahvesi Makinesi ile sektörün önemli bir ihtiyacını karşılayacağımıza inanıyoruz” dedi.

32 RESTORAN VE KAFE İLE GÖRÜŞME YAPILDI 

“Kullanıcı Eğilimi Odaklı Ürün Yönetimi Stratejisi” kapsamında Telve Pro®’nun geliştirilmesi aşamasında 32 restoran ve kafe ile görüşerek ürün ile ilgili geri bildirimleri alındı.

Aynı zamanda tüketici eğilimleri araştırması yapıldı. Araştırmadan örnekler veren Dinçer, “İnsanımız için Türk kahvesi sadece bir kahve değil, gelenek, kültür, paylaşılan sohbet demek. Tüketiciler en çok kahvenin sıcak ve siparişin doğru biçimde servis edilmesini önemsiyor.

Kahvenin köpüklü olması, herkese aynı anda ikram edilmesi ve pişirilme şekli de kahve deneyimini mükemmelleştiriyor. Pazara önemli bir ivme kazandıracak bu ürünümüzle; artık işletmeler, müşterilerinin Türk kahvesi ile ilgili beklentilerini en iyi standartlarda karşılayabilecekler” dedi.

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!